onsdag, augusti 23, 2006

What if i told you it was all meant to be?

Jag känner mig lite duktig. Cyklandet ger resultat. Jag orkar mer och längre, högre tempo och ännu en bit längre. Det är lite roligt.

Skolan igår och idag. Gick finfint. Igår var det upprop och idag mentorssamtal. Gick igenom mitt schema, kurser och annat, och äntligen har jag svar på allt! Skolan kommer jag vara i på måndagar och onsdagar, läser 400p där. Sen läser jag 400p på distans och 100p skall jag göra prövning på, det är två kurser dessutom vardera 50p. Heltid med andra ord, och lite till kanske? Vette fan. Men skola blir det. Jag är lättad nu och det känns okej ändå att gå dit. Inte roligt, men helt okej. Kul att inse att man kände så många där ändå, trodde inte det var så många :) Tur man har sån koll på sina polare. Problem med vilka tider jag tackat ja till bara. Jobbar nu på måndag, sen tre onsdagar i september och en måndag i september. Det blir ju lätt inget studiebidrag för september månad iaf, men det får gå. Jag jobbar ju ihop de pengarna ändå.

Men men, jobba torsdag-fredag nu också (har jag säkert hunnit säga innan), skall bli trevligt. Tillbaka till ett ställe jag varit innan, får väl se om någon är kvar som var där sist. Och lön på fredag. Och massa eventuella för helgen, och festinbjudan och sådär. Får se vart man hamnar.

Nu skall jag ta en till sväng på cykeln (fick pausa för jag fick ingen luft, var det det läkarna menade med ansträngningsastma tro? haha). Inte vill jag lura på mig en sån där jävla luftrörsinfektion eller var det var som jag fick förra sommaren iaf. Usch! Pusshej


haha;

I'm from Barcelona - Jenny

Jenny living in the sea
She's gonna swim away from all her misery
Yesterday she said to me
"The underwater train is heading for Paris"

I will take you far away
I'll put you in a little bowl upon a tray
I know this is what you dream
We're going up the Eiffel Tower you and me

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skönt att allt löser sig igen. Jag blir glas när du är glad. Puss & Hej /Petra

2:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home