fredag, augusti 04, 2006

Damn! I can't believe I did it once again

Fredag igen, tiden går fort. Men jag är slutkörd.. Ge mig lite energi någon. Får försöka vila upp mig i helgen, nästa vecka är det heltid iaf. Förstår inte varför jag vart så trött denna veckan, när jag inte vart det innan på samma sätt. Klart man är trött efter en arbetsvecka, men inte så.. Jaja.

Har inte gjort så mycket idag förutom jobbat. Hälsat på Petra på sitt jobb, sett på Wallander - Mörkret, motionscyklat och gått igenom lite mer av sakerna till framtida lägenhet. Det plockas på...

Skippar invigningsdagen av kalaset eftersom jag är trött, men skall nog på på invigningen på söndag iaf. Ronan Keating och Hammerfall är artister jag uppskattar (oavsett om ni tycker de suger eller ej, som ni säkert tycker) så de vill jag se. 21.05 skall jag se på Jurassic Park III, för den har jag inte sett än och den går på ettan. Sen om jag är uppe 00.50 så blir det CSI, men tror inte jag klarar det. Tvkväll efter nio iaf, och innan dess skall jag städa lite i rummet. Det ser ut som kaos faktiskt. Eventuellt blir det iofs en promenad sen, men då klarar jag mig utan JP III :)

Ny favoritlåt också, haha. Text nedan, I'm From Barcelona - Oversleeping. Jaja. Hörs .)



Damn! Oversleeping again
Damn! I can't believe I did it once again

I can make it in time
if I jump out of bed
if I skip to wear clothes
and get running instead
if I get on my feet
if I skip to hit snooze
if I don't care to eat
and get running instead
I can make it in time

Been oversleeping on Monday
I don't care let's pretend that it's Sunday