tisdag, augusti 01, 2006

Someday soon the tide'll turn and I'll be free

Jag försov mig imorse. Det var lite pinsamt, men det gjorde inget. Var uppe till sent natten innan så hade ju nästan räknat med det liksom. Var inte där så länge heller, jag har redan gjort mer än jag ska för att fördröja ut tiden, men nu har jag tröttnat. Jag kan inte hjälpa att jag är så jävla effektiv ;) Åkte till mormor efter jobbet, hon ville ha hjälp. Kände inte alls för det men orkar inte med gamla tanters tjat. Jag tror de flesta känner igen sig.. Körde henne till Mölndal och sådär, men det var inte helt fel pinkat. 20% på Cinco (me love), men hade inte mycket på mig så blev bara såna 4 såna där träpinnesunderlägg (vad fan heter dem) och två asfina grytunderlägg i krom, ett större och ett mindre. Men jag var nöjd. När jag väl kom hem sen tog jag det lugnt, och sen mötte jag upp Andreas och åkte till hundklubben. Vi tränade lite med Akilles och Dante var för sig, och det gick finfint. Akilles har börjat lyssna mer på mig, och han var suveränt duktig på att stanna på sitt ställe där han satt när jag gick iväg. Stolt blev jag :) Var trevligt iaf, var där i nästan två timmar tror jag, men det var ju bara kul. Sen jag kom hem har jag spelat bort typ 500:- på svenskaspel.se som jag just nu är ovän med. Men vinner jag drömvinsten på 90 miljoner imorgon så säger jag nog annat. Spelat två spel redan och skall köpa ett imorgon på väg hem också. Jag må spela mycket - men satsar man inte så kan man inte heller vinna. Sådeså. Nu skall jag lägga mig, jag är trött. Puss



If you missed the train I'm on
You will know that I am gone
You can hear the whistle blow a hundred miles

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

But if u got nothing, u got nothing to lose :)

4:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home