fredag, juli 28, 2006

Nothin' could change what you mean to me

Jag är trött. Nåt så enormt! Sitter med en cider men skall nog lägga mig snart. Varit en lång dag, och en lång vecka.. Har ju inte varit helt kry direkt, men kämpat mig till jobbet ändå. Vem fan har råd att vara sjuk med karensdagar och skit liksom? Jaja, det har gått iaf. När jag kom hem idag var det lagom till att mamma och pappa åkte iväg med husvagnen för deras helgsemester med husvagnen. De behöver ju verkligen det.. Jag fick ett ryck och fick för mig att städa under altanen. Jag tror bror till hjälp och efter X antal timmar, möten med stora spindlar, tre döda paddor och massa skräp så såg det riktigt bra ut, och nu går det att sitta där igen. Bilder finns för övrigt på bilddagboken.. Sen tog vi det lugnt nån halvtimma och åkte sen iväg till Siba och Elgiganten, men vi hittade inte vad vi letade efter. Vi åkte och hälsade på Petra på jobbet istället.. Sen åkte jag hem i knappt en timma och sen åkte jag och hämtade Petra efter jobbet och åkte till lägenheten och hämtade lite saker. Sen jag kom hem har jag mest läst. Men en helt klart väl uppbokad dag, inte konstigt man är trött.

Jaja, helg nu. Fortfarande inga planer direkt, vila bara :) Over and out.


Please forgive me
I know not what I do
Please forgive me
I can't stop lovin' you
Don't deny me
This pain I'm going through
Please forgive me
If I need ya like I do
Please believe me
Every word I say is true
Please forgive me
I can't stop loving you