tisdag, juli 25, 2006

But nothing ever happens, and I wonder

Tisdag. Tre dagars jobb till och det väntas mer värme.. Jobba är en sak, värmen är för jävlig... Överlevde idag iaf, kom en halvtimma senare än vanligt men hade likförbannat för mycket tid över.. Njöt i över en halvtimma i massagefåtöljen. DET är lyx! Från att vara riktigt trött och sliten i kroppen till att känna att man orkar göra nästan vad som helst, bättre än det mesta.

Efter jobbet åkte jag hem och åt lite fil och müsli (Jag har börjat äta bättre nu, men blev ju fuskit eftersom vi var på café igår och jag druckit en halvliter cola idag), hursomhelst, och sen åkte jag och hämtade Anna och åkte in till stan. Heden var överfullt så slutade i parkeringshuset bredvid. Gick till Saluhallen och så, är trevligt där inne. Massa fräscht; thé, kryddor, frukt&grönt, kött, skaldjur, ostar och massa annat. Jag ville köpa halva stället, men jag behöver det inte. Synd. Parkeringen slutade på 34:-, för 1h och 9min. Det är dyrt. Enormt. Men roligt att komma ifrån lite iaf. Så trött på Kållered liksom..

Skall ta det lugnt idag, kanske blir en promenad senare, får se. Är trött så skall iaf försöka sova tidigt idag, eller lägga mig en stund nu, får se med det också. Hejs :)


I wonder how, I wonder why
Yesterday you told me 'bout the blue blue sky
And all that I can see is just a yellow lemon tree
I'm turning my head up and down
I'm turning, turning, turning, turning, turning around
And all that I can see is just another lemon tree