lördag, juli 29, 2006

Tears are fallin' and I feel the pain

Det är varmt. Nåt så enormt, så pass att det inte går att avgöra om det är varmare inne än i skuggan. Inne har jag och Tomas på både våra takfläktar och varsin golvfläkt som blåser in i rummet. Ändå så rinner svetten... Öppna fönster i nästan hela huset men det fläktar ju knappt så blir aldrig svalt. Och ute är det knappt ett moln. Jag som trodde att det skulle vara sämre väder idag, men icke. Det åskade visst förut (jag sov) men inte regnade det då heller. Sommar i all ära, men ja tack till mindre värme.

Läst en massa idag, vill mest läsa ut boken eftersom den är rätt seg. Den handlar bara om ett förhållande.. Jag menar, vem tröttnar inte snabbt på att höra om hur dåligt blabla det är och så. Alla går ju nån gång igenom det, och ändå så skrivs det långa böcker. Tyvärr vill jag ändå veta hur den slutar.

Sen ikväll (inatt) skall jag köra till Landvetter. Kommer vara enormt seg då, men det är ju svalt och lite trafik då så är lugnt, och dessutom får jag betalt (det är ju en bit osv). Skall nog sova en stund innan dess.

Jaja, spelat på Lotto idag också. Får hoppas på en vinst, hade ju inte skadat med Drömvinsten, den är nog på 88 miljoner idag, hihi. Yeah yeah, pengar är inte allt ändå.

Loka smultron/citron och vanligt riktigt kranvatten (vi har faktiskt gott vatten hemma hos oss, inte alls som närmare stan) dricks det mängder av idag. Det behövs.

Hittat en motionscykel på Jula också som jag skall köpa, skall bara komma dit. Kanske imorgon, får väl se.

Åter till läsningen. Pusshej





As I walk along,
I wonder what went wrong,
With our love, a love that was so strong.
And as I still walk on,
I think of the things we've done
Together, a-while our hearts were young.