måndag, juli 31, 2006

But i'm not too sure how I'm supposed to feel

Jag är så fantasilös.. Jag läste Lindas blogg och sen bestämde jag mig för att härma henne. Förlåt Linda för att du inte får ha dina trevliga idéer själv. Jag är avundsjuk på att du hittar massor med roliga saker att göra på nätet men aldrig jag. :)



trait snapshot:
clean, likes large parties, outgoing, makes friends easily, optimistic, positive, social, high self control, traditional, assertive, rarely irritated, self revealing, open, finisher, high self concept, controlling, rarely worries, tough, likes to stand out, does not like to be alone, semi neat freak, fearless, dominant, trusting, organized, resolute, strong, practical, craves attention, adventurous, hard working, respects authority, brutally honest, realist, altruistic.








Jag vet inte om det är bra eller dåligt egentligen, men jag antar att det är sån jag är. Någon som kan bekräfta? Iallafall bekräfta sånt som är bra ;)


Jaja, jobbat idag och typ.. städat i rummet lite. Fått de två sista böckerna jag beställde också. Jag har blivit tråkig på sista.



Dearest helpless intent's not as bad as the action
Take a breath to distort the fear in your eyes
I don't mean it to hurt
But everytime I hate you I think of you first