onsdag, augusti 02, 2006

Oh, there's lots that I could say

Jag förstår inte att man kan ha så mycket att göra när man egentligen inte har det. Precis som att man tar åt sig att göra allt som man inte gör annars bara för att fylla ut tid, men överdriver och tar på sig för mycket. Inte vet jag, men känns stressat av nån anledning.

Idag har jag jobbat, sen mötte Petra upp mig och åkte med hem. Såg på film, städade lite, bakade och läste. Fotade och läste lite projekt och företagande. Och sen kom hundarna, och så var det lika fullt upp igen. De är lite lugnare nu så därför jag passar på att blogga. Skall lägga mig snart, men för att det skall lyckas att få lugn på hundarna så behöver de andra också lägga sig. Hoppas de gör det snart - jag behöver sova!

Har inga planer för resten av veckan. Kanske titta in på Cinco imorgon efter jobbet (fanns mycket jag ville ha och man får ju passa på när det är rea) och så skall jag gå igenom allt jag har inför den framtida flytten. Jag får nog att göra... Sen är det ju kalaset också. Inte kollat programmet men säkert nåt trevligt man skall in på :)

Jaja, har inte mycket mer att säga. Skall ta ut alla hundarna.



Oh, once in your life you find someone
Who will turn your world around
Bring you up when you're feelin' down