tisdag, augusti 08, 2006

It's all coming back to me now

Det kommer tillbaka. Alla minnen, allt hat. Alla jävla dåliga dagar minns jag helt plötsligt som igår. Alla tårar, min trötthet när jag var där, alla bråk. Min rymning. Jag kommer aldrig glömma hur hemskt det var. Karina är en hemsk människa, det vet alla de jag träffade där nere... Och att hon bara kan med att lägga ut den IGEN på AMS... Jag trodde aldrig jag skulle få se texten igen, den som är skriven med ord som inte stämmer in på verkligheten, inte det minsta. Det är lögner, man mår SKIT av att bo tillsammans med Karina Horne. Vänd allt som står som bra till dåligt, och där har ni Karina Horne. Den subban som jag hatar mest av allt i hela världen.

Hur skall jag kunna stoppa folk från att söka, från att åka? Det känns hemskt att nån skall uppleva det som jag upplevde. Vet ni nån som funderar på att söka, stoppa det!

http://platsbanken.ams.se/utland/text9/060804,010090,300901,22,1030651489.shtml

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jenny, prata med arbetsförmedlingen så att de kan stoppa henne. Kram Pia

10:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home