onsdag, augusti 23, 2006

I don't like this shit

Okej VeckoRevyn. Ge er.! Jag gick med och betalade 50:- för 4nummer och några skitgrejor. Det är okej, för att inse vilken jävla kass och tråkig tidning jag fick hem i brevlådan. Dessutom fick jag bara hem 3nummer, och INTE 4. Sen min så kallade "prenumeration" slutat har ni nu skickat tre JÄVLA förnyelsebrev. Fatta, jag skiter fullständigt i eran halvt om halvt fjortistidning. Och Ebba von Sydow liksom. Var kom du ifrån? Me don't like you at all. Spyr bara av namnet. Dina reportage faller mig inte i smaken och inte dina åsikter heller för den delen. Nej tack, inga fler påminnelser om förnyelse, okej?

Förlåt att jag inte är något jävla modefreak eller gör-och-klär-mig-som-alla-andra-person.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra sagt sösterami. Men varför ens börja prenumerera? Du kan få lite halvfula halsband och kladdigt, ljusrosa läppglans av mig. Love u. Pussa

7:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home