torsdag, maj 18, 2006

Hey, don't be sad and don't be sorry

Är seriös och bloggar idag igen, fast jag egentligen inte har så mycket att säga.

Igårkväll var jag med Frida, det var väldigt trevligt. Tog en promenad och pratade mest :) Det var så längesen så det var verkligen dags. Får hålla igång det bättre :)

Idag har jag jobbat, samma ställe som igår och det gick ännu bättre idag, imorgon kommer jag vara bäst där typ. Nej men det kändes väldigt bra att gå därifrån, kände att jag gjort så mycket och kännt att jag klarat alla uppgifter. Värsta bra :)
Direkt efter jobbet åkte jag en snabbis till mormor, sen åkte jag hem. Har vart hemma och inte gjort mycket sen dess, jag är helt slut och väldigt trött, så har tänkt att lägga mig tidigt och sova ut ordentligt. Spelar inte nån roll att det är helg efter imorgon, ska ju orka med den också :)
Var tänkt att jag skulle varit med Jessica, men "avbokade" det eftersom jag är så trött. Det är slitande på vissa jobb, det tror man inte.
Blir väl filmkväll med tjejerna imorgon, trevligt :) Hoppas inget går fel bara :)

Annars har jag väl inget planerat för helgen direkt. Softa och hoppas på sool :)



I'm sorry to wake you up,
in the middle of the night,
just wanted to say to you
that I'll hope you'll join the ride.


Och.. JAG ÄR KÄR! Inte för att det är så ovanligt, det gäller ju för det mesta musik och det finner man ofta nytt och bra. Denna hörde jag till eftertexterna till den utvalde (för övrigt en riktigt bra film, och wilson är ju bara för bra och alltför het! skulle icke tacka nej, endast om han är en skitstövel). Hursomhelst, låten är "One Way Street" med Daniel Lindström. Urskön låt verkligen :)


Yeahyeah, ska softa vidare. Duscha måste jag med, men inte riktigt än :)

Now I'm sitting hear missing you so much more then ever before
Ta hand om er!
Jenny