onsdag, april 26, 2006

Gratis är gott

Oja, mycket!

Dock är detta gratissättet lite krångligt, men tipsar ändå för att jag gillar att få gratis saker som dessutom är av vettigt värde (elektronik).

http://gratisgen.se/?ref=14808
Du går in och anmäler dig och anmäler referensID 14808. Sen fullföljer du sponsorerbjudande (typ Boxman, Tradera eller Paf) och värvar 7 personer, och har chans att få ex en mp3, dvd, hårddisk osv. Jag tror det är värt det iaf, om bara 7 personer kan tänka sig att lägga ner lite tid :)

Denna sidan har massa gratissaker (länkar till sånt man får hem gratis). Skitbra :)

http://www.gratissverige.se/?tipsare=swaney



Värt att tipsa, finns nog fler än jag som nappar liksom :)

I övrigt, det är bättre med mig igen. Teater ikväll, underbart bra sådan faktiskt, Victor var superduktig (och de andra med såklart). Innan dess Thai med Jessica, mums. Annars i veckan har jag jobbat, och igår var syrran, Andreas, Ylva och Akilles över med grillmat och vi grillade och hade mys.
2 arbetsdagar kvar, sen långhelg. Och LÖN imorgon, äntligen. Ingen stor summa, men bara känslan av att ha pengar är enorm när man inte haft på ett tag.

Yeah yeah, måste ut med Lady och sen sova, somsagt jobba imorgon igen :)



Inga citat idag




Ta hand om er!
Jenny