fredag, april 07, 2006

The flawless skin hides the secrets within

Jaha, ännu en dags jobbande. Trivdes väldigt bra där faktiskt. Diskade iofs mest efter alla 300 barn (låg- och mellanstadieelver) som åt, men vissa dagar vill man bara stå i ett högljutt slammer, inte höra något från omvärlden och bara få vara för sig själv, och tänka alla tankar man har när man inte mår så bra. Dessutom har jag vart lite halvsjuk hela dagen, snuvig och sådär... Är väl mest negativ egentligen, men är inte så konstigt heller. Mycket är negativt och finns ingen som jag riktigt kan prata med nu. Många har sina egna problem att ta hand om, andra har inte tid att lyssna (eller lust). De som är kvar, är de som jag inte känner att jag vill prata med..


Behind those eyes lies the truth and grief
Behind those beautiful smiles, I?ve seen tragedy
The flawless skin hides the secrets within
Silent forces that secretly ignite your sins



Vet fortfarande inte riktigt vad som sker under helgen. Just nu känner jag mest för att sova och ta det lugnt, dricka min light-cola (varför köpte jag inte vanlig?) och se på nåt kasst tvprogram från 3an eller 5an eller nåt. Det kanske blir så också. Åtminstone idag.

41-42 timmar blev det denna veckan. Kan säga att det känns rejält i benen idag. Dock är jag glad att jag får jobba och tjäna egna pengar.. Spelade lite idag på svenskaspel.se , får se hur det går på keno ikväll och lotto lördag + onsdag.. Kanske jag blir rik och slipper jobba så mycket? Hoppas kan man :)

Nej, måste snyta mig och ta en halstablett. Usch om jag måste bli sjuk just nu! Men inte konstigt när man sliter på kroppen så enormt och dessutom vart nära barn rätt mycket.




Its been a year since we've been here



Ta hand om er!
Jenny

1 Comments:

Blogger the psycho brunette said...

Jösses! Mycket disk... Jag skulle ju slopa efter en halvtimma

12:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home