onsdag, mars 29, 2006

Well, they said it was time for changing

Ojdå, har visst glömt att uppdatera på en vecka, så är väl på sin plats att göra det nu. Har hänt en hel del faktiskt, och det är rätt ovanligt ju.

Har jobbat på ett par olika ställen nu sen jag började, närmare bestämt 4 olika på 5 arbetsdagar, fast på ett av dem var det ändå 3 dagar, bara att man jobbade först på ett och sen på ett annat.. Jag trivs hittils, det är kul att få jobba och känna att man tjänar pengar igen, och man skapar kontakter för framtida jobb om inte annat. Två av ställena tog mitt nummer direkt så att de skall kunna ringa när de behöver vikarie, och det är positivt. Det är väldigt kul att vara vikarie, för man är så uppskattad och man blir så bra mottagen. Dessutom har de tyckt jag är duktig och noggrann och sådär, så då blir man ju lite stolt för att man kan mer än andra kan. Imorgon har jag ingen tid än, men det ringer säkert nån imorgon. Det känns så i alla fall :)




Is it getting better
Or do you feel the same
Will it make it easier on you
Now you got someone to blame




Vad som hänt förutom jobbande den senaste veckan är att jag varit hos mormor, varit med Jessica varit allmänt död efter att jobbat (och därmed sovit och slöat) varit hos Petra på pokerkväll på lördagen och sov där, och på söndagen var det frukost på Espresso House och sen en pokervända till, dock utan insats. Gick 200:- back på pokern, men hade roligt och det var vad det kostat om det blivit Bamboo istället :)

Orkar faktiskt inte skriva så mycket mer läsvärt, är så trött och har ont lite överallt i kroppen. Det är jobbigt att jobba helt enkelt.
För i mina ögon är hon alltid en bot
Ta hand om er!
Jenny