fredag, mars 17, 2006

Oh simple thing where have you gone

Jaha, fredag då. Känns inte alls speciellt speciellt.

Var hos syrran igen igår, för ovanligheten skulle. Var trevligt. Hämtade Ylva på vägen också så fick sällskap dit, mycket trevligt. Vi kollade på tv och sådär, och som vanligt tog jag på mig uppdraget att diska, utöver det skrubbade jag hela köksbänken med vask och allt och kände mig riktigt duktig. Kom hem vid tolv därifrån och sen satte jag igång att städa hela köket hemma, blev riktigt fint. Så städat på alla ytor har det inte vart på längre. Under dagen gjorde jag dock inte så mycket, tvättade lite, solade och slöade sådär allmänt. Var över hos grannen och pratade med Marianne, så hon skulle se vad hon kunde göra för att fixa jobb till mig på liknande ställe hon jobbar (typ vikariepool eller så), orkar iallafall inte förklara, men hon sa att det var stor chans för jobb iallafall..

Idag händer väl inte så möe, har tvättat en tvätt åt syrran som jag väl får hänga och så sen när den är klar.. Ska duscha och så sen, sen får vi se om det händer nåt, känner inte för nåt faktiskt.


And I don't really mind if I'm nothin' in your eyes;
It's no surprise to me;
There's a rocket I built;
It's under my kilt;
It's coming to blow you away.
Jessica och Linda åker till Tranås idag och stannar hela helgen, så kommer inte vara med dem i helgen iallafall, vilket nog betyder att jag inte kommer göra så mycket då heller. Kanske träffa Rasmus och så kanske teater med Carro, får väl se. Har jag inte nåt bättre för mig så blir det väl melodifestivalen, vilket jag inte alls hoppas på. Hade verkligen velat göra nåt speciellt i helgen, men icke blir det så. Nästa vecka kanske jag, Petra och Ylva åker till Ullared dock, skulle vara trevligt det. Det finns en plats kvar i bilen isåfall, välkommen att visa ditt intresse isåfall, vi delar på bensinen.
Jaja, har väl inte så mycket mer att säga just nu.
Maybe this time it won´t heal
Ta hand om er!
Jenny