söndag, mars 12, 2006

My dreams they aren't as empty

Jag har verkligen ingen bra idé på rubrik just nu, får väl se om jag hittar någon snart dock. Det brukar i vanliga fall vara väldans poulärt med låtcitat för min del, så det finns väl en risk att det blir ett sådant.

Keane - Somewhere Only We Know
- blev kär i efter att ha hört den på karaoke hos Jessica.

Bara upplyste. Gillar mycket musik men just nu har jag inte speciellt mycket av det som jag egentligen vill ha. Jag vet inte varför alls, men kanske borde fixa det.

Idag vaknade jag halv tolv. Tidigast på hela veckan med undantag för en dag då jag faktiskt ställt klockan. Sover väldigt mycket nu, det är också en sysselsättning ju.

Känner mig krasslig i halsen, har vaknat flera gånger inatt och hostat, och det ä sån där panikhosta man får när man inte får luft. Heter troligen nåt speciellt. Hoppas bara inte jag ska bli sjuk, det orkar jag verkligen inte med! Visst att det är en anledning att bara slöa, men det vill jag inte känna. Vill ju faktiskt göra saker och inte bara göra noll.

Vaknade och grät imorse, vid sju. Det var en form av en mardröm och den gillade jag inte alls. Gillar inte att ha de drömmarna jag haft på senaste, borde nog inte se på thrillers innan jag lägger mig kanske :)

Syrran slutar fem idag, så efter det ringer hon förhoppningsvis, och sen kanske vi ska ses. Hoppas det, jag gillar att vara med min syster, iallafall så länge vi inte bråkar :)

För er som undrade vad jag menade med texten efter mitt namn igår; jag har helt enkelt börjat känna känslorna igen och som jag längtar och känner våren komma, det måste vara vårkänslorna. Jag börjar till och med känna de där sköna känslorna, de som kommer precis innan man blir kär. Tänk om jag blir kär, vad jobbigt.


my dreams they aren't as empty
as my conscious seems to be


Ta hand om er!
Jenny