torsdag, april 06, 2006

För jag lever i en värld, svart och vit

Blir väl en lite uppdatering. Är totalt slut så kommer nog duscha och sen lägga mig framför tvn och sen somna på några sekunder. Förhoppningsvis så fastnar jag inte vid datorn så att detta blir vid elva ikväll igen.. Måste verkligen få sova en ordentlig natt om jag ska klara imorgon..

Gick super på jobbet idag. Jag älskar de små barnen där jag är (små och små, de är mellan 3-6). De är så söta och gulliga. När vi åt satt jag med 7 andra barn och åt, och helt plötsligt säger nån att jag är den bästa fröken de haft. Sen håller alla andra med.. Gissa om man smälter! Eller ja, en tyckte inte det först, men det är för att han jobbar sig hela tiden så jag måste säga till honom. Han ändrade sig dock senare, vilket gjorde att jag inte ogillade honom lika mycket idag. När jag skulle gå slängde sig tre av tjejerna över mig (ett tvillingpar och en annan tjej som alla förälskat sig i mig) och kramade mig och sa att jag inte fick gå och att de inte ville att den vanliga fröken skulle komma tillbaka. Naaw säger jag då. Dock kunde jag inte stanna, för de hade ringt från vikariepoolen tidigare under dagen så var tvungen att rusa till ett annat jobb. Vinkade dock i fönstret.. Det blev 8h på den förskolan och sen 2h till på en annan, därav att jag är så trött. Gott iallafall att de har förtroende för mig och ger mig mycket jobb :)

Nog om jobb, förutom att jag ska säga att jag jobbar imorgon somsagt, mellan 7-15,30. Dock måste jag tillbaka till förskolan jag var på senast och lämna tillbaka nycklar innan dess. Måste åka vid 6,15 ungefär.. Inte kul alls!

Mina armar är stängda nu
Jag kan inte öppna dem igen
Jag vill säga hur det är
Men jag har ingen röst

Inga direkta planer för helgen än. Får la se vad det hittas på. Kanske träffa Rasmus eller åka till Petra? Är trött på att i princip alltid vara den som frågar om man ska hitta på något, så nu väntar jag på att folk ändrar på sig, annars kan man ju lika gärna sluta umgås. Dock finns ju det ett fåtal som aldrig sviker, och de personerna vet om det mer än väl. Ni andra kan räkna er till de som aldrig frågar.

Jag är rätt irriterad. Eller nej. Mycket irriterad. Men det vågar jag inte säga rätt ut till berörda personer.. Det är lite dumt faktiskt.

Var hos syrran igår, trevligt. Var där i måndags också faktiskt. Hälsade på hos mormor igår efter jobbet med, var dock inte där så länge. I tisdags var jag med mamma, pappa och Tomas på IKEA och Coop och handlade lite (mest till mig faktiskt) så har fixat lite mer i rummet. Är supernöjd med mitt rum, och funderar på om man inte skulle fixa nåt jobb där man får dekorera, möblera och fixa lite allmänt i framtiden. Men men, det är långt tills dess. Kanske ska ta nån bild på rummet sen när det är helt färdigt (blev ju aldrig klar innan jag åkte till Belgien). Yeah yeah, det kommer väl.

Jaja, ska hoppa in i duschen. Annars kommer jag aldrig iväg.
Basshunter - Mellan Oss Två
Ta hand om er!
Jenny