måndag, april 03, 2006

I want it back one more time

Jag vet inte riktigt varför jag fick sån lust att blogga klockan 7 på morgonen, men nu fick jag det och eftersom jag har lite tid så kan jag ju lika gärna skriva lite. Äter macka samtidigt och försöker planera när det är dags att åka hemifrån. Skall till tandläkaren nu på morgonen, 8.20 och sen så ska jag jobba. De ringde från förskolan för 10 min så ska jobba mellan typ 9-17. Trevligt. Är roligt att vara med barnen, men klart man tröttnar på det med ibland.. Kommer ju hursomhelst bli hur bra som helst på rimmemory och att sätta på barnen sina ytterkläder.

I fredags vart jag hemma. Trött och slö och tog det bara lugnt. På lördagen bar det av till Jessica med Linda och Henke. Victor, Totto och Danielle (?) var där ett tag men stack sedan till krogen. Vi andra stannade och körde Singstar, denna oerhörda underhållning. Det var mycket trevligt (som det brukar vara), och var hemma runt 2. Söndagen ängnades åt att slöa, städa och spela, samt att lösa söndagschansen i GP, oj vad svår! Både jag, pappa och mamma var på den men vet inte hur många timmar vi la på den. Ska skicka in den idag tänkte jag..

I lördags vart det 1 april. Det är tur att jag inte är 20, för då hade det synts av många hur dum man vart. I GP fanns annonsen att Systembolaget körde med Tysklandspriser över dagen i Nordstan. Oj vad lurad jag blev, synd att det inte var sant faktiskt för det är för jävla dyrt här i Sverige. Annars blev jag inget lurad alls, väldans skönt.

Jaja, nu ska jag äta klart och sminka mig och fixa håret, ska köra bror till skolan på vägen också så får se att det inte blir sent. Lite synd att jag ska jobba, annars skulle jag vart med Sandra, oj vad jag saknar att inte träffa henne som man gjorde när man gick i skolan.

Får fylla på med citat och så sen, påminn mig!

Ta hand om er!
Jenny