fredag, maj 19, 2006

Enveloped heart, and the air is cool

Fredag i typ 10 minuter till, sen lördag och då sover man länge :) Känns som man gjort en del idag, och det är ju bra :)

Höll för fullt på med att ladda upp bilder från kvällen på bilddagboken, men efter två bilder la sen av (surt), får väl hoppas den kommer igång snart igen. Blev inte många bilder, men några.. Har tagit så dåligt med kort så var tvungen att ta lite iaf :)

Idag har jag jobbat igen, kämpigt men roligt. Lite synd att jag ska till massa andra ställen det närmsta typ. Tror de var nöjda i alla fall, verkade så :) Och 20h till att fylla i på timrapporten, ger ju lite pengar :) Nu är det fullbokat ett tag framöver, tänkte summera lite faktiskt för att skryta lite med att jag får jobba, hehe.

Efter jobbet hem och ta det lite lugnt och plocka lite i rummet, sen vidare till Frida för tänkt filmkväll med Jessica x2, Linda, Frida och jag. Film blev det ingen, men mycket prat och diskussioner. Och lite diskussion om en framtida sverige-roadtrip. Hoppas på det, skulle vara enormt roligt :) Dock spelar vissa problem som pengar sin lilla roll, och det går vänta. Och dessutom behöver jag köpa en större bil med, men det kommer väl nån gång :) Hursomhelst en mycket trevlig kväll, trots att det regnade så mycket.

Jaja, får uppdatera innan klockan slår om ;)


Ta hand om er!
Jenny