onsdag, juli 19, 2006

Just what kind of love keeps breaking a heart?

Jag är så jävla fånig. Sitter på Tankas hemsida och spelar ett spel där första pris visserligen är 10000:- i bensin och 2-10 (tror jag) är 5000:- i bensin, men jag kommer aldrig komma så långt, jag har dåligt med tur. Jag ligger på plats 1794 och det är skitsvårt att komma över det.. På tal om bensin fick jag bensinräkningen idag, och bensinen har minskat sen Petra flyttade närmare Mölndal och jag minskat på att åka till och köra kompisar. 720 var räkningen på, och tankat för typ 300 innan, så riktigt bra :) 1000 i månaden i bensin är helt okej, jämfört med vad det varit innan.. Nu kan jag spara lite mer pengar med andra ord tills dess att jag flyttar hemifrån och köper ny bil :)


You're so awful, you're so ugly
So unattractive, so hard to get along with
I'd like to hurt you, I'd like to leave you
Cut these chains and release me


Jobbade idag, kom en timma senare och jobbade en timma längre, allt för att spara tid emellan jobbet och tandläkaren. Det blev perfekt och jag behövde inte vänta mer än ett par minuter i väntrummet. Hade glömt boken hemma, men det fanns en Kalle Anka så jag klarade mig (Någon som missat att jag gillar att läsa Kalletidningar? Då känner ni mig inte riktigt). Sen kom jag hem, solade lite men tröttnade på den extrema värmen och minimala vinden, så gick in. Läste lite och bestämde mig för att kolla på en film. The Forgotten blev det, rätt bra för övrigt, men påminner mycket om Flightplan. Så kan det vara.

Passar Akilles och Dante. De sover nu, efter många om och men. Var riktigt irriterad på dem innan, men så fort de lugnade ner sig blev jag lugn och satte mig och läste lite. I skuggan ute denna gång. Skall snart hämta Petra också. Kanske stannar på Willys på hemvägen för att köpa lite saker till fredag, samt Loka (mitt nya beroende). Päron eller Smultron/Citron är det ju som gäller, hellre än CocaCola faktiskt. Förändringar är bra ibland förstår ni.

Jaja, har ju inte mycket att säga, men folk har ju bett om mer uppdateringar så man får ju offra sig :) Dessutom mår jag ju bättre nu än för ett tag sen och igår, så då känns det roligt att skriva lite. Nu fick jag sms som jag skall svara på, så blir det väl uppdatering imorgon :)


Ta hand om er!
Jenny