tisdag, juli 18, 2006

Forgive me for not knowing the right words to say

Jag är trött. Jag har haft en dålig dag. Jag har druckit en Leffe. Jag är ledsen.

Förlåt då för att jag är som jag är, men vad ska jag göra liksom så att folk är nöjda?

Jobbade idag. Kom lite sent men det gör ju inget egentligen, har ju gott om tid. Gjorde allt jag skulle och massa mer, bland annat städade jag bakom/under ett kylskåp (fy fan vad äckligt) där det låg ett tjockt lager med uppblött damm som torkat. För att upplysa er bara liksom. Men sen var det rent iaf, och jag kunde känna mig nöjd. Gick hem lite tidigare, blev väldigt besviken och ledsen av osagd anledning, och orkade inte stanna tiden ut.

Var med mamma på systemet, fick hem cider och öl tills på fredag (skall bli så roligt, undrar bara hur många som egentligen kommer). Köpte en Duvel och en annan belgisk öl vid namn St Benoit som jag inte testat, och så både Leffe Blonde och Leffe Brune. De blir nog väldans roligt :)
Hälsade på Petra på jobbet efter att lämnat mamma och alkoholen hemma, och höll henne sällskap. Jag älskar min syster, även om det krånglar mellan oss ibland.

Men men, skall väl ta ut min älskade Lady och sen lägga mig och läsa lite ur "Sekten" av Peter Pohl. Den är riktigt bra - hett boktips med andra ord.



Ta hand om er!
Jenny

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jo jag vet presic vad du menar med det under kylskåp och fryser på dagis... blääää....
Bebben har kommit nu.Lag upp bilder på dagboken du vet..
Det låter trevligt med lite alkohol och trevligt på fredag..:)
Många som ska komma? eller många du bjudit så klart..
FÅr jag låna den boken av dig sen??
Jag har ett bra boktips jag med..Mot alla odds av Angele Cannings och Megan Lliody Davies..
om du inte har läste den då förståss..

1:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home