onsdag, juni 07, 2006

Try to stay alive, surrender to survive

Förresten, snälla nån lägg märke till att jag gjort om lite på sidan (med hjälp av hjälp från Jessica också), typ lagt in en bild på mig, sidvisningsräknare och en ny text under "heartofmisery" längst upp. Annars har jag ju lagt massor med tid i onödan!

Jessica har dessutom fått mig att störa mig på Christian Walz - Never Be Afraid Again. Aldrig tänkt på det men Jessica upplyste om att han sjunger "Find a light above the sea, oh no". Irriterande.



Oh just det, laddat ner signaturmelodin till Beverly Hills 90210. Så bra bara, och det är så man vänder på huvudet och hoppas att det är tvn som låter och inte stereon.. Jag saknar faktiskt den serien, men samtidigt är jag såpass fjollig att jag kan erkänna att jag saknar Sunset Beach också.


Nu ska jag byta om och åka över till Jessica. Byebye for now.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jenny, du är redan odrägligt bortskämd! Du får ju te varje gång du är hos mig ;)

7:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home