måndag, juni 19, 2006

When everything's made to be broken

Jaha, här sitter jag i telefon. Telenors kundtjänst och väntar på att de ska svara så att jag kan ta med mitt gamla Comviqnummer dit. Det är segt, förra gången orkade jag bara vänta i sex minuter, denna gången får jag väl kämpa tills de svarar.. Är så segt i telefonkö, speciellt när de säger "tack för att du väntar, vi gör vårt bästa för att besvara ditt samtal så fort som möjligt" stup i kvarten. Hjärntvätt liksom.. Är uppe i sex minuter nu igen, vad segt!

Men men, under tiden kan jag väl skriva lite då. När jag är klar skall jag hoppa in i dushen och sen göra mig iordning. Skall till Frölunda Torg och kolla lite, och Jessica skall med. Trevligt. Skall kolla lite kläder iaf, sen får man väl se vad man hittar..

De senaste dagarna har rullat på, gjort något varje dag iaf. Ledig idag men jobba imorgon iaf.. Uppdaterat i bilddagboken iaf, så där kan man väl se lite av vad jag gjort.. Har tappat lusten att berätta allt som händer, de flesta vet det ju ändå genom bilddagboken, msn eller telefon, eller givetvis att man träffas.. 9 minuter, jag blir galen.

Jag jobbar i sommar, tillräckligt för att få ihop de pengarna jag behöver, och så lite till. Skall spara lite tills i höst tänkte jag, ifall jag inte jobbar så mycket då, är ju alltid bra att ha en reserv sådär. Studiebidraget blir man ju inte rik på liksom..

Måste städa mitt rum ordentligt också, men det har jag inte någon lust till. Det går att plocka men att ta tag i det på riktigt går bara inte. Kan inte någon komma hit så att jag tvingas att städa för att inte skämmas? Men men. 11 minuter.

Sitter väl här och väntar, skall inte uppdatera förrän de svarar, så att jag kan skriva med minuterna.. :)


15,5 minuter. Nu svarade det.. Men näe, då går det inte att byta över det än..! För han som skrev kvittot från början hade inte fyllt i just den uppgiften... Så jävla SURT! För tillfället hatar jag både Telenor och MeraMobil (som var de jag skrev på hos), men vad gör man. 12mån har jag ju skrivit på och då är det ingen idé att försöka ångra sig. De skulle hursomhelst skicka några jävla papper som jag skulle fylla i.. Usch!


Ta hand om er!
Jenny

2 Comments:

Blogger the psycho brunette said...

Nääe, nu får du faktiskt ta och blogga. jag har ingenting att läsa.

3:55 em  
Blogger the psycho brunette said...

Du får uppdatera nu. Jag har inget att läsa

4:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home