måndag, juli 17, 2006

I've finally found that something, worth reaching for

Det är mulet ute, och lite småkallt. Men solen börjar titta fram och det blir nog varmt sen ändå. Jag är änna trött, sov inte tillräckligt inatt. Jag har väl mig själv att skylla, i och för sig, men det spelar ingen roll vems fel det är för jag är lika trött för det.. Satte igång att städa igårkväll, mest i en garderob full med saker. En bärkasse med skräp hittils och så lite saker till mammas kompis son, så det minskar iaf. Är ju förberedande inför min flytt i framtiden, för då vill jag verkligen inte stå med allt.. Tur att man har tid på sig :)

Jaja. Nu skall jag kleta på lite mascara, klä mig och göra mackor att ta med mig till jobbet. Sen är det väl dags att åka. Ställde klockan lite för tidigt (dumma mig) så har lite tid över, men får fixa imorgon så jag slipper det :)

Förresten har jag njutit av Shayne Ward hela helgen, passat Akilles och Dante och storhandlat med mamma. Och sovit lääänge. Riktig semester typ.


Ta hand om er!
Jenny