måndag, juli 17, 2006

Part of where I'm going, is knowing where I'm coming from

Jag flår nog. Fast jag vet inte, det kan lika gärna vara torka.. Läpparna hursomhelst, och det är oerhört irriterande! Kan bero på att jag låg nån timme i solen efter att jag jobbat, och dessutom vart ute mycket utöver det.. Men bara jag får lite solbränna så är jag nöjd :)

Det var skönt att jobba idag. Är inte mycket att göra, tre avdelningar av tio är öppna på förskolan och jag har fem timmar per dag, så det blir lugnt. Finns ju alltid att göra, men är skönt att inte behöva stressa :) RoseMarie som jag vikar för känner jag ju och hon har ju sagt att jag inte får stressa eller göra massa onödigt, och det får jag väl så snällt följa :)

Blir väl ensam hemma i slutet av veckan, mamma, pappa & tomas skall ut med husvagnen igen. Mer lugn och ro, och förhoppningsvis så händer väl här nåt på fredagkväll. Får se hur jag orkar ordna, men kanske kan bjuda över ett par och äta lite gott? Jaja, får väl se.

Nu börjar CSI. Skynda skynda :)


Ta hand om er!
Jenny